Newsletter

Zajęcia fitness

Atak na brzuch i pośladki

Trening wzmacniający mięśni brzucha, ud i pośladków. Doskonała metoda na pozbycie się zbędnych centymetrów z okolicy talii i bioder.

Cardio Shape

Trening o podwyższonej intensywności o charakterze wzmacniająco-wytrzymałościowym. Pracujemy nad całym ciałem – ramiona, biodra, uda, pośladki, a także mięśnie grzbietu i brzucha, które są zaangażowane do intensywnej pracy poprzez efektywne dobranie metod treningowych. Idealna forma dla osób, które borykają się z dodatkowymi kilogramami. Uwaga! Zajęcia trwają 90 min, a ostatnie 30 min to trening samych mięśni brzucha i stretch. Zapraszamy w soboty o 9:00.

Be Fit!

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających, obejmujący wszystkie partie mięśniowe, dodatkowo wydłużony o intensywny trening spalający tkankę tłuszczową z okolic brzucha. Koncentracja na tych mięśniach i duża liczba powtórzeń gwarantują szybkie efekty. Ćwiczenia z różnymi akcesoriami (gumy, heavy ball, piłki gimnastyczne, bosu itp.), dzięki którym trening staje się bardziej wymagający
i efektywny.

Cellulit killer

Zajęcia aerobowe spalające tkankę tłuszczową. Odbywają się z użyciem stepu, bosu, hantli. Idealna forma dla osób, które borykają się z dodatkowymi kilogramami. Trening intensywny i dynamiczny.

Zumba

Nowatorska, bardzo łatwa do opanowania przez początkujących, forma fitness, będąca połączeniem tańca i klasycznego aerobiku. Składają się na nią proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i krótkie fragmenty choreograficzne. Gorące rytmy latynoamerykańskie stwarzają atmosferę wspaniałej zabawy. Zumba to świetny trening cardio, podczas którego zwiększamy wytrzymałość, kształtujemy sylwetkę, ujędrniamy i rzeźbimy ciało, a przede wszystkim spalamy kalorie. Godzinne zajęcia Zumba Fitness to 600 kalorii mniej!

Zumbatomic (Zumba kids)

Promujemy zdrowy tryb życia u dzieci poprzez zajęcia taneczne Zumbatomic®! Ten trening to maksimum zabawy i fitnessu jednocześnie!!! To kształtowanie koordynacji ruchowej, rozwijanie kreatywności, praca nad dyscypliną i pamięcią ruchową! Zadbaj o aktywność swojej pociechy! Zapraszamy w czwartki o 17:00.

Joga

Hatha joga ma na celu połączenie ciała, umysłu, świadomości oraz duszy w jedną całość, co w efekcie prowadzi do poznania natury własnej i świata. To zajęcia dla każdego, kto chce wzmocnić swoją kondycję fizyczną, mieć więcej energii i jednocześnie czuć się bardziej skoncentrowanym i spokojnym. Czyni ciało elastycznym i silnym. Działa odstresowująco i relaksująco. Kształtuje zgrabną sylwetkę, rozwija gibkość, siłę i wytrzymałość, rozbudza i podnosi naszą witalność, oczyszcza i uzdrawia ciało, odstresowuje i poprawia samopoczucie. Efektywny i wszechstronny trening.

Pilates

Jest to system ćwiczeń opracowany przez Josepha Pilatesa, obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Te Skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę.

 

PUMP

To trening z użyciem sztang, o charakterze wytrzymałościowo – siłowym. W czasie treningu wykonywane są ćwiczenia z obciążeniem takie jak przysiady, wyciskania czy martwe ciągi w rytm muzyki. Celem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej i praca nad muskulaturą. Trening świetnie ujędrnia i pozwala uzyskać piękną rzeźbę ciała. Dzięki temu, że ciężar dobieramy do swoich możliwości w zajęciach może uczestniczyć każdy, bez względu na poziom wytrenowania.

 

TABATA

Interwałowy trening metaboliczny, który w zaledwie 4 minuty pobudzi Twój organizm do spalania tkanki tłuszczowej. Podczas ćwiczeń o dużej i średniej intensywności, Twoja wydolność wzrasta i podkręca metabolizm. Badania dowodzą, że kalorie spalane są nawet do 48 godzin po odbytym treningu!

 

SHORT CLASS – BRZUCH

Marzysz o sześciopaku, pięknym smukłym brzuchu niczym ze Słonecznego Patrolu? W ciągu 30 minut możesz zdziałać cuda. Short Class to trening opierający się na wzmocnieniu mięśni brzucha i odcinka lędźwiowego kręgosłupa, ćwiczenia odbywają się w pozycjach stojących i leżących. Trening ten nie tylko wyrzeźbi brzuch, ale także wzmocni mięśnie głębokie.

 

HIT FIT

Ćwiczenia o średniej intensywności. HIT doskonale pobudza proces spalania tkanki tłuszczowej jak również buduje tkankę mięśniową. Każdy trening składa się z rozgrzewki, ćwiczeń aktywacyjnych i mobilizacyjnych. Następnie przechodzimy do 15-20 minutowego treningu głównego, który każdego dnia jest NIESPODZIANKĄ. Każde zajęcia kończymy rozciąganiem. Hit Fit to trening w w motywującej grupie, dobra zabawa i świetne samopoczucie!

skontaktuj się z nami




trenuj w MATCHPOINT całą dobę!